Underkläder


Fick komma fram och tillbaka till Täby här nu på eftermiddagen för att köpa en ny BH... wiie =)
Jag skulle egentligen inte köpa någo ny innan hösten, (vore onödigt) Men kunde inte låta bli.
Dom jag har sitter ju inge vidare längre. Men konstigt nog blev det samma storlek jag alltid haft. det trodde jag inte.

Blev en jätte söt BH med trosa i färgen GUL.. :D Super fint till sommaren när man är brun och fin.
Hittade även ett par jätte fina och sköna vita tygskor på stadium, ska nog försöka ta mig råd att köpa dom.
Innan ska jag kolla hos Majsan på Scorette om dom har några liknande.

En ett minus med resan mot ny BH, Theas mössa tappades någonstans i Täby =(, jag som älskade den mössan.
Ska ringa in imorgon och kolla om någon hittat den, annars får jag bara hoppas att det finns fler kvar så jag kan köpa en ny.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0