Träffa någon ny?!


Fick nyss ett roligt mail av en kompis.
Som gick ut på " Vad tänker du på när du ska ut och festa"

En kille tänker på ÖL , Sedan TJEJ, Sedan NULLA

En tjej tänker på , TROSA, BH, BYXA, TRÖJA, SKOR, VÄSKA, SMINK, FRISYR, DRINKAR mm
sedan , KILLAR, yeah, klart man vill gå hem med en kille.
Får vi honom till sängs, vad tänker vi då?!?!
KÄRLEK, POJVKÄN, HUS, BARN, FRAMTID, GÅ PÅ DATE, BRUSTET HJÄRTA:

Fick mig en tanke, det stämmer verkligen. Det där med kärleken speciellt.
Hur många killar ser en tjej på krogen och tänker " Henne vill jag lära känna, henne vill jag ha till min" ? Dom killarna är få va?!
Hur många killar tänker, " jävlar, snygg brud, henne ska jag få med mig hem och spänna på"

Som tjej, utrifrån mig själv nu. Vill jag träffa någon så klart man kollar när man är ute på krogen. Lite svårare att ragga upp någon i kassan på Ica  ;)

För att inte hamna i sittsen, man går hem med en kille, får "känslor" första kvällen, och blir överkörd. Så
GÅ inte hem med en kille dina ögon öppnas för.  Its a no no.

Det är hänt mig att jag öppnat ögonen under festens gång och sett någon speciel framför mig. fått en känsla som är helt otrolig, en konstig dragningskraft som inte talar emot. Den gick jag absolut inte hem med honom. onödigt att bli sårad.

Undra hur det kommer sig att vi är så olika på den punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0