Täby


Kom nyss hem efter en sväng i Täby centrum.
Jessika, jag och Thea åkte in för att hämta ut bio biljetterna till Änglar och Demoner som vi ska gå och se...=) Hoppas den är bra..
Sedan fick jag byta Theas jacka som hade gått sönder, fick lov att köpa en ny mössa eftersom den var borttappad, och en ny maskara blev det.
Nu mår jag bra när jag har fått handla lite ;)
Inga kläder blev det dock, men kan hoppas på något plagg innan bion startar på söndagen..

Idag fyller farmor år och så ska ner och äta middag. Var länge sedan jag träffade henne nu så det kan ju bli trevligt.
Sedan blir det eventuellt en titt bort hemma hos Gurra, eftersom han är hemma och hälsar på. Länge sedan jag träffade honom nu, så det kommer bli kul.
Ligan skulle förmodligen ut, men när dom drar ut åker jag hem och sover. så jag är pigg imorgon när jag ska jobba.

.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Vi måste ses!! NU

2009-05-10 @ 21:03:33
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0