Sjukt kul youtube


Helgen som var har det dragits massa youtube på efterfester, på fester, överallt.
både Örebro och berga. Tre favoriter med ordfraser är här.

"Jag e en slags kameleont , en blandning av kamele och dront "

Från electricbananaband, inte lika kul när dom gör den som när Leve och Niklas dansar och sjunger den, haha

----------------------------------------------------------------------------------------

helvete larsolof du skulle ju lotta på den där

1337 eliiiit

/ Dance / Dance / Dance

Inte kul

watch out - Jag tror det är nått me klockan

Det är de som är så sjukt

Här kan man va, här kan man va, här kan man va.

sånhär äru , kan du dansa / dance a tydligen


----------------------------------------------------------------------------------------------

De här ä inte rumba , de här ä parlament


Sjukt trist inlägg av mig, men sjukt vad jag har garvat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0