hemma igen


Inte blivit någe skrivande på några dagar nu.
Men i Onsdags bar det iväg till Örebro för mig och Jossan. Har haft super trevligt. Fint väder och härligt sällskap.
Utgång båda dagarna. trodde aldrig jag skulle ha orken, men visst hade jag det. :D
Hände för mycket kul för att jag ska orka skriva allt.

Var skönt att få se Thea igen nu när jag kom hem, ( kom hem i fredags), hon hade nästan förändrats lite på bara två dagar. och nu är det faktiskt bara två veckor kvar tills hon fyller 1 år...

Är sjukt trött nu, så blir inge mer skrivande. Ska jobba imorgon, gå intro på ett nytt jobb, ska börja klockan 7 så jag skulle verkligen behöva sova. får se hur det kommer gå. Kommer vara enormt slut imorgon eftermiddag i alla fall.





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0