Can you keep a secret?


... So can I..

Jag har så mycket hemlisar nu, och det börjar verkligen brinna inom mig att jag inget ska/kan/vill säga.
jag har aldrig varit bra på hemlisar om mig själv, så lite stolt är jag faktiskt över mig själv att jag är tyst om dessa saker.
En grej kommer komma fram i höst om det blir något av det. Så då får jag dela med mig.
En annan grej kommer att komma fram, hmm, jaadu , har inte den blekaste om när, men så småningom hoppas jag..:D
Dom två stora hemlisarna.. weei. Men det är bra hemlisar..
Vill så gärna att det ska bli höst nu på ett sätt. Så hemlighet numer 1 kan bli av. Vill inte vänta längre nu. Vill ha det avklarat. nu nu nu.

Sedan blir det kalas fest till hösten, därför får det även gärna bli höst. hehe.
Jag, Bella och Linda var och tog en fika idag, och började prata om en gemensan födelsedagsfest. Kommer inte ske försen oktober, men det skadar ju inte att ha allting klart.
Gästlistan har vi kommit långt med. Så nu när vi vet ungefär hur många vi kommer att bjuda så blir det till att söka lokal, och det kan ta ett bra tag, för vi vill ha den perfekta lokalen :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0