Turkiet


Längtar Längtar och Längtar, hur kul är vädret här hemma nu egentligen? Inte ett dugg.
Trodde fortfarande att det var sommar men hade tydligen fel. Sommar är verkligen slut, eller? när kommer den tillbaka?

Det känns som att den enda sommar och sol jag kommer få är turkiet om två veckor, så nedrans vad sur jag kommer bli om prisernainte går ner.
Ligga vid poolen hela dagarna och bara njuta, åka ut med stor båt, hitta på äventyr, partaja....=)
Jag och Majsan blir det, så det kan bli farligt.
Ska man äntligen få åka någon annanstans än Spanien?!!? =)
Ska bli helt underbart, bara min Pärla och jag crazy i Alanya!!


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

oj oj.. tror smått jag blir lite avundsjuk! Vill oxå åka på tjejeresa! :)

2009-07-27 @ 12:17:57
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0