Strålande


Jag borde må ganska dålig idag, men jag är hur pigg och glad som helst, hur kan det kommer sig egentligen?! I dont know. ,men så är det visst.
Det enda dryga jag känner nu är att jag jobbar ikväll, ska ut och hitta på något med Thea, men man kan ju inte göra för mycket eftersom jag måste vara hemma ganska tidigt för att göra mig iordning till jobbet.
Hade en trevlig kväll med nära och kära igår, vart många upp och ner, ganska mycket jobbiga saker i och för sig, men det vart bättre sedan, var skönt att få allt ur världen i alla fall. Så nu slipper jag kanske den diskussionen igen, det känns i och för sig bra. 
Jobb Jobb, sedan blir det raka vägen hem för att byta om, ringa pappa och flörta till sig bilen så att jag kan köra in My till stan som jag lovade igår, min nedrans bil har typ pajat =(, styrningen funkar inte, skit drygt, men å andra sidan så får jag ju chansen att köra pappas underbara bil..:D weei.

Nu ska jag försöka göra Thea och mig klara för dagen, ganska seg på det där.. Så får vi se vad man kan hitta på, gå till någon lekpark kanske, ut ska vi i alla fall.



Puss från mig och min Pärla!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0