Stolt

Idag är jag extremt glad, och stolt över mig själv. Jag fixade det, jag klarade det.
En sten föll idag och det känns verkligen super skönt. =)

Thea ligger och sover just nu och jag är för trött för att göra något, försökte sitta och njuta på balkongen lite, men det var så  varmt, så jag försökte med att stoppa fötterna i en balja med kallt vatten, men det hjälpte ju ingenting, fick helt enkelt lov att gå in.
Vill göra någonting, men kroppen orkar inte riktigt med idag, får sitta och vänta på att skruttan vaknar så kan jag sätta mig på golvet och leka lite, då gör jag något i alla fall.. :D

.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

GRATTIS till lappen:)

2009-07-17 @ 10:34:55
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0