Söndags njutning

Vilken slappar dag det har varit idag.
Thea har varit ute på sjön med mina föräldrar, så jag har legat och sovit så gott som precis hela dagen, känns helt sjukt,
Hade en ganska panik när jag vaknade och hela dagen var borta, men samtidigt så var det riktigt skönt faktiskt.

Nu ligger Daniel inne och försöka natta Thea, men det verkar inte gå så jätte bra, jag hör henne mest springa omkring. hehe. Själv ligger jag och väntar på att en film ska börja så jag kan få äta lite  poppisar och annat mums mums. =)
Sedan blir det sova sova sova, för jag har en stor dag imorgon. Börjar redan bli ganska nervös. Men det ska nog få bra hoppas jag på. But, you never know.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0