Preventilmedel


Vart har preventilmedelna till män tagit vägen???!?!
När ska dom få något så vi slipper?

Jag avskyr preventilmedel, det är verkligen något jag inte vill hålla på med.
Större delen av mitt "vuxna" liv har jag varit utan och det har fungerat bra.
Har testat det mesta, men något jag inte testat ännu är spiral, skulle ha satt in en för 3 år sedan, men när jag kom till BM för att göra det så hade hon ändrat sig för hon tyckte det var för stor infektionsrisk för mig. Ung och har mycket sex, fatta ingenting!!
Var hos BM igår morse för att prata preventilmedel, spiral tyckte hon var lämpligt för mig, men har ingen större lust att sätta in det nu mitt i sommaren,  så det jag inte hade testat som hon trodde kunde fungera ganska bra var P-ring,
så nu får vi se hur det kommer att gå. Har inga större förhoppningar av att jag kommer klara av det, men vi får se.

Tänk hur mycket enklare det skulle vara om killarna kunde äta P-piller eller nått. Underbart skulle det vara.

.

Kommentarer
Postat av: Carran

Haha,håller me:) vore grymt Jävla skönt! Vi ska ju fan stå ut me allt,lingonvecka,preventivmedel, föda barn, ja...you name it:) Men hoppas de funkar bra iaf:) PUSS

2009-07-22 @ 13:40:57
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: Tiny

P-ring tycker jag är skit bra. Har aldrig vart med om något bekvämare. Visst krångligt kanske första två gångerna den ska in men sen vänjer man sig. Annars tyckte jag plåster var rätt bra när jag hade det.

Hoppas allt e bra

Kram Alex

2009-07-22 @ 16:44:01
URL: http://itsasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0