Ledig helg


Vad ska man hitta på.
i Onsdags drog hela ligan från stan. My åkte till gotland, Jossan drog ut med båten och Majsan tog väskan och flög till Turkiet.
Så nu sitter jag är i stan helt ensam. För Claire har jag ju inte heller eftersom hon är hemma i Öre.
Boring boring.
Men å andra sidan, när mina tjejer lämna stan så fick jag passa på att ha en underbart trevlig kväll med några avdammade tjej kompisar Linda och Carro som jag inte träffat på länge.
Vi tog oss bort till TTTT och hade verkligen en super kväll. Skulle ha tagit en pizza idag men det vart man för trött för, hehe.
Nu sitter jag och väntar på att få tag på Linda som tydligen har försvunnit för vi tänker gå iväg och bli lite fusk bruna, för man verkar inte bli brun av denna skit sol längre.
Sedan ska jag vänta på att Daniel kommer hem med Thea så jag kan åka upp till Jossan seda för att sova. Passar tok kissen Elvis.. :D
Hoppas på fint väder nu imorgon så Thea kan springa ute och leka lite där borta i skånsta.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

hallå sen när blev inte jag aktuell?:) Vart hemma HELA Lååååånga veckan men i morgon drar jag upp till norr. Vi får väl ta och ses när jag kommer hem då kommer jag va helt ensam med mina små bustroll typ 3 veckor.

2009-07-11 @ 20:38:24
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0