Husarö skärgård


I helgen landade familjen Hultman på Husarö igen. Har inte varit där på ett år nu, så nu var det verkligen på tiden.
Har varit hemma nu dessa två tre veckor som det har varit kanon värme, och äntligen fick jag komma ut på sjön, med mina föräldrar, YES tänkte jag, då kan jag få lite barnpassning så jag kan få sola och bli brun :D , jo visst, det trodde jag ja, det var mellan 20-24 grader, blåste lite, det var molnigt och det regnade en skur på lördagen och duggade en stund på söndagen. Solen var inte framme många timmar.
Det sög, plus att jag ville inte låta Thea leka vid deras strand i vattnet då jag inte tyckte det var så varmt i luften, det hade hon nog gärna velat, men det får hon göra nästa gång.
Det var endå 22 grader i vattnet.
Men lördag kväll badade vi tunna och simmade omkring i sjön, oj så skönt det var, men inte så bra för min förkylning kanske.
På vägen ut körde jag det stora båten för första gången också. Jag har kört korta bitar när pappa har varit tvungen att göra något, har även kört den i extremt hård sjö, men då var vi helt ensama på sjön så det var inget att oroa sig för.
Nu var det lite läskigare, att köra den stora 31 an. men det gic jätte bra, förutom att min pappa skulle fram och tala om för mig precis hela tiden vad jag skulle göra, men hade jag kört som han hade velat så hade jag kört in i en segelbåt, så det är inte alltid bäst att lyssna på dom som står där bredvid.
Ska nog inte ha min pappa som lärare. haha.
Sedan fick jag inte lägga till heller.. =( , det hade jag verkligen velat, men man litar väl inte på att jag kan.












Vi glömde hunden och fick vända tillbaka... haha, hon hoppade ner i båten men smet tillbaka
 till stranden utan att vi märkte.



NU bli det mat sedan ska jag hem till Jossan, var länge sedan jag träffade henne nu.

.

Kommentarer
Postat av: Carran

2009-07-07 @ 19:47:53
Postat av: Anonym

Hej Söööt=)

Vilka underbara bilder!!!

Måste ses snart å ha en HELKVÄLL=)

PUSS

2009-07-07 @ 19:49:15
URL: http://http:/carwingirl.böogg.se
Postat av: Mamma på vift

Ser ut att haft det bra! :) Gud du är verkligen lik din pappa!

2009-07-07 @ 20:28:44
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0