Går segt


Imorse fick man vakna klockan 5 till en massa skrik. Thea var arg och ledsen och D enormt irriterad. Ingen kul sak att vakna till, blev en morgon som förmodligen har förstört hela dagen.
Men inatt blir det nog sova av hemma hos mina föräldrar så att D kan få sin sömn, Thea stör ju tydligen honom varje natt för att hon vaknar, jag reagerar visst inte, men han låter mig endå fortsätta sova.
Så då är det bäst om vi sover hos mamma o pappa några dagar så att han kan få bli utvilad.

sedan har jag suttit här nu i en timme och letat och letat efter en tid, men hittar ingen, får kolla runt imorgon igen. Vill verkligen ha det gjort så att jag och My kan börja planera våra planer inför våran typ en vecka tillsamans semester. =)

Jag är så trött så trött så... men går jag och lägger mig nu så kommer nog Thea vakna precis när jag har somnat, och då lär jag bli helt död. Så jag måste hitta på något som håller igång mig.... tvätta lite kanske, eller ska jag kanske dansa lite, då blir man pigg och glad, plus att jag skulle behöva den träningen...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0