Fullt upp


Har inte haft tid att skriva nu, inte riktigt nu heller men återkommer inom kort.. hehe ;)

Helgen tillbringade jag på Husarö med Mysan, Thea och pappa, sjukt skön helg.

Sedan så åkte Daniel och Thea till Spanien igår, trodde inte det skulle vara så jobbigt, men när jag sa hejdå och såg Daniel gå iväg med Thea på armen och Thea tittade bakåt åt mig då började tårarna komma.
Sedan kommer jag till bilen, ska ta mig ut på motorvägen, hamnar på motorvägen och börjar slappna av, då jäklar grinade jag, shit vad jobbigt det var. Saknar min Thea.

Men jag har haft fullt upp nu, ganska skönt för då går tiden fortare och man hinner inte tänka så mycket på att jag inte kommer träffa Thea på en vecka.

Nu är det jobbiga tider!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0