Foton


Jag är då en foto freak, och nu när jag haft det tråkigt igen så kollades alla bilder igenom på datorn.
Men jag tycker det har blivit dåligt med bilder på sista tiden, det måste jag göra någonting åt. Typ ladda kameran kanske.. =) hehe.
Hittade några foton från min första fotografering med Martin, en sjukt blyg Stina fångades på bild.

   
   
  
Hade svårt att vara seriös och skrattade nästan bara hela tiden, jag brukar ju inte vara så blyg egentligen, sedan var det grymt kallt också då det var på våren någon gång. Martin och Adam stod i jackor, så kallt var det.

Så.... blev Stina nöjd?? njaaaa, inte super kan jag kanske inte säga.
Men vi hade endå riktigt kul. hahaha



Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

vem är martin?

2009-07-14 @ 18:29:51
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0