Börjar bli duktig


Jag har inte riktigt tagit hand om mig själv som senaste månaderna. Jag tränade väldigt flitigt i våras men blev sjuk och sedan så har jag inte orkat ta mig tillbaka. Har fortfarande inte gjort det, får göra det efter sommaren igen kanske.
och maten ska vi inte ens tala om hur dålig jag har varit med den.
Äter knappt någonting, och oregelbundet, och lite små saker man inte borta äta, hehe.
Det har börjat visa resultat, har gått ner två kilo och har stårr på 55.5 i två veckor nu, vet inte riktigt hur bra det är.
Ville gå ner till 55 efter graviditeten för jag alltid har vägt det, men efter hälsoundersökningen så skulle jag väga 60, annars är jag underviktig.
Inte så bra, skulle behöva börja äta ordentligen i alla fall 3 gånger per dygn, och börja träna igen, får se vad det kommer ge för resultat.

Vet inte om det är så bra när man är underviktig men Majsan och jag åt nyttigt igår.. =), mummms var det, vi grillade kött och gjorde en sallad bara, ingen sås, ingen potatis och inget smör. Sjukt gott.

Frukost idag blev gröt och melon,  Nu måste jag bara hitta på något till lunch, får gå och handla något för typ det enda hyfsat enkelt jag har hemma är billys, och det vill jag inte äta idag när jag ska vara duktig i maten...

Måste försöka gå Thea att äta bättre också,hon äter sååå dåligt just nu. Hon får välling tidigt på morgonen, sedan smörgås till frukost, och sedan äter hon mat på kvällen. Inget annat under dagen förutom någon kex här och där kanske, några tuggor på en banan osv.
Hon får i alla fall i sig något, men tycker endå hon äter väldigt dåligt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0