Soulmate



Nu talar vi inte om min fästman, även om han är The One For Me, My Everything, My Soulmate!!!
Utan detta inlägg vill jag ge mina pärlor, mina änglar, mina Soulmates - Claire, Anne-mai & Jossan

Vad hade jag gjort om jag aldrig träffat er?? Vem/Vilka hade stått vid min sida genom allt?
Jag är så otroligt lyckligt lottat som har er så nära mig.....
Även om ni är:
- Galna
-Ibland ganska blåsta (like me) ;)
-ibland på dåligt humör
-ledsna, nere, sårade
-Fulla, eller extremt fulla
-Bråkiga ;)

Det finns massor att säga, men det bästa av allt, vi är precis lika dana. Allt ovan stämmer in så himmla bra på även mig själv.
Just nu finns inte Claire så nära oss, hon bestämde sig för att börja plugga i Örebro, ganska jobbigt att ha henne där borta, men hon kommer snart hem till oss igen, hoppas jag.
Någor jag aldrig vill ska hända. " jag må vara självisk" men ni får inte flytta härifrån. Jag vill alltid ha er nära.
Jag älskar er över himmel och jord, Ni är delar av mitt hjärta, Ni är delar av min familj.
Låt oss odla grått tillsamans!!!!!

  

Stora Hälsningar med Pussar, Kramar och massor med Kärlek

Kommentarer
Postat av: Claire

<3 Kommer aldrig lämna dig gumman =)

2009-02-06 @ 12:58:48
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0