Kvitter



Det var en soliga mysig dag här i veckan då jag tog en promenad med mamma för att leta baby gunga åt Thea.Det var plus grader och fråglarna hade börjat kvittra, det kändes som om våren var runt knuten.
Vad händer sedan, denna extrema kyla kommer åter igen.
Kan vara mysigt, absolut, men nu vill jag bara ha sol och värme. Specielt för Theas skull också.

Har äntligen hittat baby gungor, efter allt letande. Var och gungade Thea igår, och gud vad kul hon hade.
Hon skrattade hela tiden, hade varit ännu mysigare om det hade varit varmt, för hon var extremt kall om kinderna, pärlan min. Fast hon verkade i och för sig inte bry sig om det, hon skrattade på endå.=)



Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Ja där ja, det visste jag ju :) gungade med melvin där när han va liten, att jag inte tänkte på dom när du frågade. va så insnöad på specifika lekparker så tänkte inte på mitt eget område hehe :-) Klart vi ska svinga tjejerna där, vi ska bara bli friska först! :-)

2009-01-19 @ 09:53:40
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0