Just love it!


Satt och kollade runt lite, behöver faktiskt lite nya fina underkläder. Köpte en hel del trosor i USA och två BH-ar, men jag vill ha mer. Gillar inte någon av mina förra tråkiga från HM.
Skulle vilja beställa lite, men såhär efter jul så har man ju inte så mycket fickpengar, endast räkningspengar typ... triist.
Får se hur det ser ut i slutet av månaden efter alla räkningar, annars så får jag kanske vänta tills badkläderna kommer in så kanske jag kan beställa då istället...

Har en från denna butik som jag älskar, en till sådan ska jag köpa fast i en annan färg. Har två till i och för sig, men den ena var bara snygg i svart spets och den andra var inte sådär kanon bra.

Och nu hittade jag en som är såååå vacker, och... jaadu. den vill jag ha.



jag tycker den är helt underbar, kanske inte ser så mycket ut för världen. men då ska du veta The Secret...

Limited edition made with Swarovski


Var itne så farligt dyr just nu heller, den är tom på rean... hur bra kan det blir.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

haha ja du vem behöver inte det. Gud måste verkligen shoppa loss på den fronten. mina urtvättade mussepiggtrosor är ingen höjdare längre hahah

2009-01-17 @ 09:25:52
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0