2009


Nu har ännu ett nyår passerad förbi våra ögon. Hur fort kan tiden gå egentligen?
Min lilla tjej är född 08, hon är inte född i år längre, vilket betyder att snart, att detta år kommer hon fylla 1 år. Redan? Känns som om hon kom igår.
Snart fyller hon 1, innan jag ens hinner blinka, vilket betyder att så är det bara någon månad kvar tills vi firar 5 år tillsamans jag och Daniel, kan det också verkligen stämma. Har vi redan varit tillsamans i 5 år??? Det är helt otroligt.



Vi hade ett kalas nyår, det var lite trist på ett sätt att vi inte hade Thea hos oss, hon var med sin morfar. Hade varit gosigt att stå där med henne på 12 slaget, men hon sover ju då i alla fall... trodde vi, hon hade vaknat 10minuter i tolv, så min pappa fick äran att fira det nya året med min älskade tjej.
Blev en lugn och skön middag med två vänner till oss, Jossan och Niklas. Hade jätte mysigt.
Lite misslyckande med maten bara, killarna skulle göra rödvinsås som misslyckades totalt. så vi fick ta fram annan såg på pulver, haha, men annars vart det kanon gott.. =)
Sedna blev det mycket gittar hero, rock band, och massor med sing star.
Gick på carro och bellas fest gick vi till sedan runt 2 tiden, var inte hemma förren 5, och jag var inte ett dugg trött, så jag la mig och körde lite sex and the city :D

Idag är en ny start, ett nytt år, en ny början. Undras tro hur detta år kommer att bli, vilka vi kommer träffa? vad som kommer hända?, hända med oss och med resten av världen? Det återstår att se...

Hoppas alla mina underbara nära och kära fick sig ett underbart Nyår, och hoppas ni får ett underbart 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0