Titta Mamma Jag Står


Thea har släppt daget något gånger och en gång ställde hon sig upp helt själv i sängen.
Men imorse stod hon helt själv och tog en litet steg när Daniel var med henne i köket.

Och nu, har hon stått och stått och stått.. först släppte hon taget själv och stod jätte länge, sedan ställde jag henne mitt på golvet i hopp om att hon kanske skulle ta ett steg, men hon bara stod. hur länge som helst..och flera gånget...
Helt grymt att se...:D

Bilden taget med min nya mobil.. riktigt fina bilder blir det...=)


.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

applåder visslingar Matilda hejar på...

2009-02-26 @ 22:32:09
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0