Täby & Scorett



Majsan började jobba klockan två idag, så vi åkte in lite tidigare, gick omkring lite och tog oss en lunch.
Var mysigt förutom att jag helt plötsligt får lingonveckan. Har aldrig någonsin kommit mitt på dagen, aldrig aldrig, så det var ju ganska oväntat.
Känner som om det kanske inte går så bra för alla butiker just nu heller, det var nästan inge folk, var någon enstaka person inne i någon affär, sedan var det ju folk som gick omkring, många åt, men det var inte mycket mer än så.

Thea ställde sig upp i barnstolen när vi skulle äta också, jag vände mig om 2 sekunder så stod hon, livsfarligt, hjärtat tog några volter när jag såg henne. Hon har nu upptäckt hur man kommer ur den, då är det inte lika roligt att sitta. Busunge!
Hon somnade efter några envisa varv i vagnen och nu sover hon fortfarande. undras tro hon länge hon tänker sova idag.

Majsans skor hade kommit in idag också som hon skulle prova. Såg dom på bild förut, och dom var jätte häftiga, men i butiken var dom inte alls snygg, tills vi provade dom. Helt sjukt snygg på. Majsan ska köpa dom, inte för att dom var så enkla att gå i, utan för att det var en måste sko. Tror nästan det var en måste sko för mig med faktiskt, även om det är 12cm i klack, som jag kanske inte borde ha med tanke på att jag redan är 170 cm lång.
Men det spelar ingen roll. Sååå snygga...

Såhär ser dom ut...



 

Dom här andra två är också riktigt sygga, men har inte provat. Den svarta är lite mer i min höjd, men ska prova båda nästan gång som Thea kanske sover, eller när jag har hjälp av någon annan med mig.
Majsan jobbade när jag provade så lite svårt för henne att passa Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0