Sjukling


Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Känner mig inte alls bra idag, och så är det så finnt väder, vill inget annat än att gå en lång härlig promenad i solen, men det okar jag aldrig.
Sitter tom och väntar på att mamma ska komma och hämnta Thea, för jag har inte orken att ta hand om henne hela dagen. Men just nu sitter hon och leker, det är ju inge jobbigt.
Varför har inte jag någon här som tar hand om mig för =(
Inte ens igår när det fanns någon anna hemma blev jag omhändetagen. jo ok, han hämntade upp min mat för han skulle hämnta sin egna.
Men sedan fick jag göra mat till Thea, med henne på armen, byta blöja. och igår hade jag typ migrän, så att resa sig ur soffan fick mig nästan att kräkas.
gårkvällen var ingen höjdare, huvudet är bättre idag, men ögonen är helt borta.
Men nu var det ju ett tag sedan man var sjuk, så det vart väl dags igen nu då.

Imorgon kommer morfar ut med mina små kusiner, som är 3 år och en är några månader yngre än Thea.
Lilla Ebba och lilla Hilda, så imorgon hoppas jag att jag är bättre så jag får träffa dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0