Olycks onsdag


Dagen började illa. Vi började dagen, gjorde oss iordning för jag och Thea skulle över till Anna och Mathilda. Medans jag sprang runt och packade ihop mat och blöjor hörde jag en duns.
Daniel satt i soffan med Thea och hade inte riktigt super koll så pärlan min ramlade ner. =(
jätte ledsen och en lite blåtira kom. Så idag har hon varit extra mammig och lite nedstämd.
Hoppas det blir bättre imorgon.



När hon lugnat ner sig och börjat skratta så gick vi bort till Anna o Mathilda. Lunch serverades. Hem gjorda hamburgare.. mums...=) Super gott.
Massa skit snack och lite lek för små tjejerna.
Sedan gick vi bort till Ica och köpte en förpackning choklad kaka pulver, bara att tillsätta vatten så var det klart... super god blev den...
Gick förbi dagsi hämtade Melvin sedan var det hem till dem igen, efter en stund kom andra Kristina min sina pojkar. Så jaa... thats my day...
Lite stressad, ska upp halv sju imorgon bitti. så jag mååååste sova nu. ;)
Dags att dra mig iväg till Örebro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0