Nu kom det


Har gått i två veckor oc kännt mig konstig, som om jag var på väg att bli sjuk, men inget hände.
Inatt kan jag inte sova för jag känner mig orolig på något sätt, och när jag precis somnar vid si sådär klockan 2 så vaknar Thea, och gnäller, skriker, vrider och vänder på sig, i säkert två timmar.
och inte nog med det så mitt i känner jag att halsen börjar svullna och nästan blir igen täppt.
Vaknar imorse, extremt trött, ont i halsen, ont i bihålorna och i huvudet.
Känns inte alls roligt. =(
Får hoppas bara att Thea inte blir smittad.
Ska se om Thea tillåter mig att krypa ner i soffan sedan, eller så får jag kanske vänta tills det är sovtime för henne

Sitter och dricker The med honung, ska köpa halstabletter och ta några alvedon. Finns det något annat som kan hjälpa???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0