Min Kropp


Jag saknar verkligen min kropp. Speciellt när jag kollar runt på bilder från våren och sommaren innan jag blev gravid.
Blev mycket fotografering då, bilder som skulle in till Slitz och moore.
Jag älskar kvinno kroppen. Den är någonting vackert. Så varför måste man behöva dölja den?
Men man gör det. Jag gjorde det speciellt i sommras. Tyckte det var jobbigt att spring omkring i bikini. och jag ville absolut inte sola toppless, vilket jag ofta brukar göra.

Hoppas jag kan få tillbaka kroppen till sommaren som kommer.


 Vill nämligen ta en ny sådanhär bild, med en bättre kamera och förstora.
Har en grej om foton på mig själv, har haft det enda sedan jag var liten. haha

(Hoppas ingen har några invändningar på bilden. )


.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Jättefin bild! En fråga? Har du kvar dina bröst? jag har då tappat mina haha. eller ja inte så kul kanske men vad ska man göra?... Jag har ju börjat på gymet nu ialla fall, ett steg i rätt riktining mot att få tillbaka min gamla kropp. Tyvärr går det ju dock inte bygga upp ett par nya boobs.

2009-02-13 @ 16:01:37
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0