Melodifestivalen



Många tankar och många minnen kommer i samband med melodifestivalen. Som kommer stanna inom mig ;O)

Denna omgång tyckte jag var sådär faktiskt, Årets vinnare har redan gått vidare för länge sedan skulle jag tro.
Anna och den norska tjejen gjorde ett bra framträdande, men hur bra var det när låten redan finns med en annan text, vi har hört den förut.

Samma sak med Star Pilots, tyckte nästan det var lite pinsamt att kolla på dom, låter låter exakt som deras andra, vad den nu heter, har aldrig sett dom förut, bara hört dom. Låter på radion var ju bra med denna var faktiskt inge vidare..

Sarah Dawn Finer. jaa, det är ju Sarah D F, finns inte mycket mer att säga. I Remember Love var ju en låt att gråta för, helt underbar, Moving On var heller inte fel.

Malena´s låt tycker jag var häftig, vet inte riktigt om jag tycker den ska gå vidare, men klart en låt jag skulle kunna lyssna på.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0