Home again


Efter en tung helg och en tre timmars biltur är jag nu hemma igen, men svårt sjuk.
Skönt att se Thea igen..=) se hennes smile, gullungen. på bara två dagar har hon börjat dansa ordentligen när musik kommer på, att dom växer på bara någon dag, helt sjukt.

Men oj så kul jag har haft det.
I Fredags vart det tungt. kom inte i sängs försen runt 7 på lördag morgon, kunde knappt sova, så jag sov till och från tills klockan var närmare 11, sedan fick det vara dags att ge upp. Blev en tung och illamående lördag för oss alla, men jag försökte hålla igång endå..=)
Claires föräldrar kom ner mitt på dagen och suprisade claire även dom, fast det visste vi redan. så vi gick ut och käkade middag lördag kväll allihopa, en super trevlig middag, men det vart bara jag och Claires mamma som delade på lite vin, dom andra var ganska körda, men med tanke på att jag kände mig ganska sjuk så tyckte jag det var bäst med lite vin, då kände man sig bättre för stunden. haha

När vi skulle gå därifrån så fick jag, majsan och jossan en varsinn balong med helium som var oknyten, så vi promenerade på vägen och andades in, jag garvade så att jag grät, helt sjuk kul, men jag blev nog lite hög på det där, för jag garvade hela bilresan hem helt utan anledning.. hahaha
Sjukt kul
Sedan var det hem, och gjorde nada.

Men snart kommer jag ner igen Claire.. jag LOVAR.




 Denna tavla fick Claire av oss. Ska göra en lika till mig själv hade jag tänkt...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0