Fredag


Nu ska jag bli duktig med skrivandet igen..
I fredags hade Angelica kommit ut igen till lilla byn med sin lill kille Neo, Tog en sväng ner till centrum för en fika, och gud vad söta dom var våra små barn, dom satt mitt emot varandra och skulle göra samma saker, så stora dom blir...
Sedan tog vi oss en sväng till pippilotta som tydligen låg i Åkersberga, hade jag ingen anning om..
Låg en liten butik borta vid lastbilscentralen, köpte ett par söta rosa strumpbyxor med halk dynor på sötterna och knäna. (kryp strumpbyxor)
Hittade en jätte fin skötväska också jag ville köpa, men det kostade över 1000 så den fick jag hoppa över =( Men det var sååååå fin.
Synd att man inte träffas oftare, Angelica bor nämligen numera i Järfälla, det är ju en liten bit att åka, speciellt om man inte har körkort, då blir det drygt.

Resten av helgen har jag haft fullt upp, och är fortfarande inte klar. Vi har storstädning och ska försöka göra klart allt vi börjat med, sista gardinstången ska upp bla. och passa små pyssel. Tvätten ska göra också. Massor massor att fixa. men jag känner inte för det alls, vill bara krypa ner i soffan och se på film, känner mig lite hängig, har gjort det ett tag nu, som om jag var på väg att bli sjuk, men det blir aldrig något. Skumt.

Sedan måste jag berätta.. hahaha, Anne-mai kom över igår kväll, det var meningen att hon och Jossan skulle gå ut, men dom skulle göra någon konstig uppvisning som slutade med att jossan ramlade på Majsan och Majsans huvut dunkade ner i golvet, så hon kom med världens bula mitt i pannan... har kort på det.. Jag sa att jag inte skulle skratta åt henne när vi pratade i telefonen, men när hon visade så var det lite svårt... hehe...

Skulle vilja ta mig lite tid och gå till gungorna med Thea också, hon vi hinner innan det blir mörkt, för hon är inte hemma nu, vet inte när dom kommer. Pappa och Thea skulle åka och fika med gudfar och några fler. får se hur länge man får vara själv..
Typiskt killar, han bestämmer att i helgen ska vi fixa med det, det och det, så drar han iväg och fikar, vilka typer dom är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0