Back to Örebro


Nu är jag tillbaka i Örebro. Kom vid 12 tiden idag. Åkte med pappa. det var skoj..=)

Så först gick jag och Claire hem till moa för dom skulle åka och handla, sedan vart det hem, tog lite mellanmål och så åkte vi ner till stan. Hann inte med att se stan sist direkt.
Jätte fin lite stad, men vatten och grejer..=) jätte fint.
Köpte ett par Cheap monday jeans, hoppas jag får behålla dom för Daniel bara ;) Har inte sagt något än..
(Ringer dig sedan älskling och säger) hehe

Nu har i käkat, jag Claire och Johan, Claire gjorde super god wok... Myami...

Ska se någon film sedan... who knows vilken.. det får vi se om ett tag vad det blir för skojsigt att se på..


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0