50-års firande



Idag fyller min svärfar 50 år.. Det ska firas lite större länge fram har jag förstått..
Så ikväll ska vi in till stan och käka bara, vet inte riktigt vilka vi blir ännu, men Jag, Daniel och Christoffer blir det i alla fall. Sedan borde nästan Min svärfar har med sig någon kompis.. kanske..
Thea undar jag om vi inte jag lämna hos mina föräldrar, för ut och käka i stan, då kommer det blil ganska sent, mycket folk och så tror jag inte att barnvagnar uppskattas så väl inne i stockholm.
Hade vi vart i USA eller Spanien hade det varit en annan sak..=) där är ungarna alltid med.

Hade planerat att gå till öppna F idag med Thea, men vi har inte riktigt kommit igång ännu så det blir nog lite sent. Så vi får ta en promenad istället, bort till gungorna kanske så sötnosen får gunga lite, det tycker hon om =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0