Snö = Pulka


Idag åkte pulkan fram för vagnen är inte direkt att tala om med all denna snö.
Pulsade ner till dagis i snö skorna som vägen ton och pulkan efter mig.
Thea blev sååå glad när hon såg pulkan =) och trivdes extremt bra att sitta där....
När vi kom fram till porten så var jag heeelt slut, inte nog med att gå omkring i högar av snö med pulkan och Thea plus dessa klumpiga snö skor så blåste det en hel del, så jag orkade verkligen inte mer, men det blev inte thea så överlycklig över kan jag säga...
Hon blev super arg och la sig ner i snön och grinade... Hon får åka mer pulka imorgon..





Nu ska jag in och krypa ner i sängen där min pärla ligger och sover så sött... =)

Natti Natti

.

Kommentarer
Postat av: Claire

Jag sk åka pulka med henne när jag kommer hem ;)

2009-12-19 @ 18:30:06
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0