Sjukling och snart barnfri =(


En extrem förkylning smög sig på mig inatt, inte roligt att vakna med två fotbollar i halsen, kunde inte äta och knappt heller svälja mitt p-piller... då är det illa.
Satte mig endå på tåget för att ta mig in till skolan, men trodde typ jag skulle dö på vägen in, kan man bli så dålig av en fökylning, ja jo det är tydligen jag och killarna haha.
Nu har som tur var halsen lagt sig lite. skööönt, Men nu är nästan genom täppt istället.. =( det suger.
Jag som hade tänkt försöka städa lite och tvätta ikväll, det sket sig totalt då min ork vekligen inte finns..
Så det var rätt skönt att Thea har varit lugn och extremt mysig ikväll :D Hon smittade mig, men jag hoppas jag inte smittar tillbaka nu då hon precis blivit frisk.

Imorgon blir jag barnfri också... =( Lite skönt just nu då jag är sjuk och orken inte finns till 100%, men börjar verkligen tycka det är jobbigt nu att vara borta ifrån henne varannan vecka... Inte alls kul =(
Kommer sakna dig så mitt hjärtegull...
Men tiden går förhoppningsvis fort som vanligt, så då är hon tillbaka igen.


Min älskade unge har tagit på sig allt själv. Extremt duktig förutom att hon fick två olika vantar på sig.. ;) hihi
Im gonna miss ya, and I really wanna kiss ya.... pusselipuss puss

Nu ska jag hälla i mig vitaminer, te och allt jag kan hitta i skåpet för att eventuellt kanske skynda på förkylningen =) Sedan blir det till att hoppa i säng och försöka sova bort förkylningen.. och drömma så sött!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0