Nagelbitare


I veckan i skolan fick jag en kund som var nagelbitare... Tycker det är extremt svårt med dom kunderna så dom ofta är väldigt torra i huden runt naglarna och naglarna är extremt korta.
Men det är ju alltid kul med lite utmaningar.
Hon ville ha ganska korta naglar, men lev endå tippar då hon inte hade något allt att göra på, och så ville hon ha väldigt diskret så jag plockade fram en väldig naturlig vit gelé.



Skulle ha tagit en före bild, för det blev verklien en extremt skillnad... =)

Blir så glad av all positiv kritik jag får.. En fel detalj fick jag på dessa naglar, men det felet visste jag själv redan om...
Mina lärare har aldrig ens suttit bredvid mig när jag gjort naglar.. Känns super att dom tror på mig så mycket.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0