Måndag...


Thea på dagis och jag jobbar.. Just nu är jag hemma och slänger i mig lite mat och väntar på en kollega, ganska skönt att bo precis där man jobbar.. =) så slipper man stå ute och frysa.
Igår kväll kom min bror till Sverige med sin familj... och jag jobbar, det känns trist, för jag vill ju träffa min brors dotter som jag fortfarande aldrig har träffat, och hon är ett halvår nu.
Så efter jobbet blir det raka vägen över till mina föräldrar så jag får se den lille... och så ska jag hämta upp Thea där.
Det är ganska tokigt egentligen att dagis stänger inna man hinner sluta, blir svårt att hämta själv dom dagarna man jobbar =(

Nu ska jag snart ut i snön igen och pulsa.. =)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0