Livets gång


Man kan verkligen aldrig veta hur livet ska bli, vad som ska hända...'
På ett sätt är man ganska hjälplös med vad ödet har bestämmt för dig.
Mycket kan man välja själv men alldeles för mycket kommer bara smygande på en. Gott som ont.

Jobb, kärlek, vänner, familj.....Framtid.

Vad skall hända sedan? vad kommer att komma? vad händer nästa år?
Lite kan jag bestämma själv, men annat kommer bara att komma.

Lyckligt lottad är jag i alla fall som har en helt underbar pärla till dotter och mina tre änglar.
Älskar er så mycket att det gör ont i hjärtat!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det ska inte göra ont!! Då kanske du har en hjärtinfarkt =P

Älskar dig oxå min älskling ;)

2009-12-18 @ 17:19:38
Postat av: Johanna

<3

2010-01-29 @ 19:12:07
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0