Julhandel


Har varit dålig på bloggen nu några dagar då det varit lite mycket annat.. Men nu får det bli en uppdatering efter klagomål.. ;)

Jag har nu äntligen köpt den första julklappen. Jag och A åkte till täby för att julhandla i måndags. Köpte en julklapp och den är till Thea.. Det är typ bara det jag kommer köpa, sedan något litet bara till mamma och pappa, men jag ska verkligen hålla i plånboken i år. Inte slänga bort en massa pengar på klappar.
Men Thea var så klart tvungen att ha något.. :D Tror det är en toppen grej jag köpt till henne.
Sedan åkte vi hem, gjorde våran första Julskinka, eller nja, A gjorde inte så speciellt mycket faktiskt, det var väl typ jag som gjorde den, den blev lite bränd, men den blev bra endå..=)
Tända ljus, film på, och nylagad julskinka i handel.. mmmm


Kommentarer
Postat av: Carran

MUMMA :)



Håller med om julklapparna! Vi har kört myspys på julafton å "firat lite julafton" på mammas födelsedag (fyller ju 30/12)...tjänar ju så mkt på att "julhandla" på mellandagsrean ist :)



Pussiluss sötis :)

2009-12-17 @ 18:37:59
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0