Jossans problem naglar...;)


Har ju haft sååå mycket problem med jossans naglar... förmodligen för att dom är väldigt platta så det gör att materialet inte riktigt vill sitta kvar..
Nu har jag luskat fram en ny gelé som jag testa på henne.. och det har suttit i två dagar nu.. =)
Så det verkar som om den nya gelén är toppen.. förut lossnade allt dagen efter.
Testade det nya röda glittret på henne också.. Hade redan testat på mig själv men bara ena handen. ;)



Jossans nagalar var i det kortaste lager tyckte jag för att sätta på gelé.
Men hon kan inte och vill inte ha längre då hennes jobb är lite fel för det.
Men om jag får bestämma så när dm vuxit ut en del och hon kommer tillbaka för en fylling, så kommer jag fila dom så dom blir lite lite längre än vad dom är här.. då jag tror det kommer se toppen ut... Får se vad hon säger.. ;) hehe

.

Kommentarer
Postat av: Claire

Super fina naglar stina. Längtar tills det är min tur igen =) gillar verkligen det röda glittret =)

2009-12-12 @ 16:43:13
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Kiki

Hur mycket tar du?? skulle vara kul att testa nångång

2009-12-13 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0