Jobb jobb och åter jobb


Denna veckan och julveckan är det inte mycket lugn och ro.
Dels kommer min bror med familj hem imorgon och hälsar på, och dels så jobbar jag massor i massor.
En dag nästa vecka jobbar jag dag, sedan hem och sova typ tre timmar, sedan går jag på nattpasset.. Undrar hur jag ska klara.. men det måste jag.. =) Får sova gärnet natten innan.. :D

Inte ens en vecka kvar till julafton, och inte ens två veckor kvar tills det nya året... känns helt sjukt.
Vart tog alla år vägen??? Vad hände egentligen???
Nästa år blir det Nytt År, Ny Start, Nytt liv, men med samma goa dotter.. =)
I år är det nog första året som jag verkligen har ett nyårslöfte.. Har ingenting med att sluta röka, börja träna eller nån sådan skit. Ett starkt löfte som kommer göra mig starkare och friare.
Ser fram emot en härlig familje jul, och ett Nytt underbart År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0