En fin tanke.


Hade nästa glömt...



Jag älskar Disney... allt som har med disney att göra.. =) Där har ni barnet i mig.
Satt i sommras någon gång och pratade med A om disney och jag berättade att favorit filmen var lejonkungen men det går ju inte att få tag på... Klart den går att köpa säger han, men jag är envis och säger att det går visst inte.
Nu innan min födelsedag berättar han att han tänkt köpa den filmen till mig, men att han inte hittar den, för det var visst så som jag sa. ;)
Men tack snälla endå A, det är tanken som räknas.
Att han la det på minnet att det är min favorit film gör mig nästan gladare än alla gåvor.
Super trist att den verkligen inte finns så jag kunde inte få den.. =( Men tack snälla för att du försökte.. ;)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0