Dagen före..


Ännu en stressig dag...
Först åkte jag iväg till skolan för att ta hand om en kund som skulle göra en påfyllning, sedan hem, träffade Jossan och handlade en del inför morgondagen.
Hem till mina föräldrar för att käka men halva släkten
Sedan bar det av till solariet och hem för att försöka hinna med att göra mina naglar fina.
Har än så länge bara orkat med att göra min vänstra hand, den är ju enklast... och nu är klockan så mycket så jag får försöka hinna med högra handen imorgon, men det är verkligen inte kul att göra, drar mig verkligen för att göra det.
Bara vänter hande var svår då jag gjorde två färgat, ännu svårare att få till linjerna när man göra på sig själv, men det vart ganska bra endå.. =)
Svarta naglar med en vitglittrig rand, ganska nöjd med nyårs naglarna... =)

Nu ska jag försöka dra mig till sängen för att få lite sömn innan morgondagen kommer smygandes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0