Själv på dagis


Idag var första dagen som Thea var själv på dagis, jag kom och bara lämnade henne vid dörren och sedan så gick jag, det gick super bra. Hon var där 1 ½ timme och var glad och lekte med alla barnen hela tiden.
Känns super att det går så bra.
Hemma går det inte lika bra dock, hon är sååå gnällig hela tiden, eller nä ok inte gnällig, hon går omkring och skriker så fort hon inte sitter i mitt knä. Jag håller på att bli galen här hemma.
Så lite skönt kommer det bli att hon ska vara på dagis några timmar per dag nu två veckor framöver.
Men det känns också lite konstigt, att hon ska vara där, jag har ju ingen anning om vad hon gör, jag får bara höra vad hon har gjort men jag får inte se, och det känns ju lite skumt faktiskt. Men hon verkar ju ha det super bra där och kul.



Smög fram kameran i fönstret häromdagen på dagis.. =)

.                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0