Saknaden är stor


Nu är det bara en dag kvar sedan kommer mitt underbarn hem. Saknar henne sjuk mycket nu. Har fungerat ganska bra annars då jag har haft mina vänner omkring mig precis hela tiden, har inte varit ensam en sekund.
Men idag jobbar alla så jag kommer vara ensam om en timme, sedan kanske jag träffar My i eftermiddag, men fram tills dess kommer jag vara ensam, och sakna min Thea.

Bara hon inte har förändrats allt för mycket när hon kommer hem, det har ju bara varit en vecka, den veckan gick klart snabbare än vad jag trodde den skulle göra.

Hoppas verkligen inte det kommer bli några problem imorgon nu när dom ska flyga hem från Palma Nova, det måste verkligen ha lugnat ner sig så att dom kan komma hem, jag vill träffa min Pärla.




Mamma Älskar Och Saknar Dig Som Bara Den!!!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0