Rom & Fuengirola


Jag ska få åka till Rom... :D
Har alltid velat se Rom och nu ska jag äntligen få det.
Den 3 September har jag blivit bjuden på en resa av Daniel till Rom i 4 dagar och sedan bär det av till Spanien för att hälsa på Eric och min brors dotter som jag ännu inte har fått träffa.
Ska bli helt underbart. Thea ska självklart få åka med också. =)


Idag var det första dagen på dagis för Theas del också. Gick extremt bra, hon ville verkligen inte gå därifrån.
Så nu har vi tre veckor framför oss med inskolning, och sedan drar vi till Rom.. weeei.

Har varit och köpt tofflor till Thea idag, och ett nytt regnställ i svart.
Ska köpa en liten väska och fixa kort. Sedan har jag nog allting klart tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma på vift

Ja vi måste ses! när?. Det med X-ningen låter bra! Vill helt klart att ni ska hänga på! Puss

2009-08-11 @ 22:48:51
URL: http://ettnyttliv.blogg.se/vardagskat/
Postat av: Anonym

Nämen fy vilken lyckost du är! Vill också till Rom =)

2009-08-12 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0