Problem


Jag har nu stött på problem angående min blogg.
Det har uppstått gnäll i min släkt angående saker och ting jag skriver här.
Jag orkar inte med något tjaffs för att jag är mig själv så jag tänker sluta med det här på bloggen.

Nu blir det inge mer skrivande om mitt liv, mina tankar, mina känslor, mina drömmar, mina hopp.
Händanefter skriver jag endast om min dotter, om hennes dagis tid, om hennes framsteg.

Jag tycker detta är trist då jag inte har några problem med att vara öppen och ärlig om mig själv, så varför måste andra ha det?


Vill endå säga, tack mamma och pappa för den personen jag är idag!!!  NI Gjorde ett strålande jobb med mig =)

Kommentarer
Postat av: Jen

Men det är ju ändå inte shysst, du skriver ju ändå inte om dem och det är ditt liv eller hur? DU står ju för den du är då borde dom ta och acceptera det! Dom borde vara stolta över dig att du har det modet och att du är såpass mogen i dig själv att skriva öppet om ditt liv. Inte gnälla.



Du skriver ju inte jätte provocerat på din blogg så jag tycker ärligt att du ska ta och säga i från och fortsätta med ditt. Om du mår bra av att ha denna bloggen där du kan få ut det du behöver få ut, så kör ditt race och sluta inte med ngt som du tycker om att göra bara för att andra har andra synpunkter.



Hoppas det löser sig för dig.

Kram Jenny

2009-08-28 @ 08:47:25
URL: http://www.nimmie.bloggsida.se
Postat av: Mamma på vift

Skaffa en anonym blogg då som du bara ger adressen till utvalada personer. Då behöver inte ALLA läsa...

2009-08-30 @ 20:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0