Mini Cooper


Världens bästa bil...

Den är helt underbar att köra, helt underbart snygg både inne och ute. I Just Love It !!!

 
  

Vart ganska livrädd ett tag när jag köre splitter nya bilen, helt plötsligt så började det låta som bara den, skrammlade där framme någonstans, jag som inte är sådär super bra på bilar ringde runt till typ alla jag kände för att fråga vad det var för fel. Fick inga super bra svar så jag ställde bilde och rörde den inte på någon dag tills jag hade samlat mot att försöka återställa.
Körde fram, bromsa, backade, bromsa, sedan var den som vanligt igen.
Det var skönt, för jag kunde verkligen inte slappna av försen bilden lät bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0