Fri helg


Helgen har varit galen, "När katten är borta dansar råttorna på bordet" Precis så var det.
I Fredags satt vi hemma hos mig, Jag, Majsan, My, Bobbo, Micke, Daniel och Matts. Efter ett antal glas med allt annat än vatten så gick jag och grabbarna till Sportsbar, sjukt kul hade vi det.
Dansade gärnet hela kvällen och gick sedan hem, la sig i sängen och kollade film. =) Mys pys.

Igår blev der samma visa, vi sitter här hemma och drar oss sedan till Tommys, Jag, Jossan, Bobbo, alex och Kristin.
Det var lite annat folk där igår så det var skoj =) , vilket drag.
Men det första jag ser när jag kommer in är två vänner som står och fajtas, blev galet, var inte helt enkelt att få dom där ifrån, lilla jag var typ som en vante efter dom, haha. Men det gick bra till slut.
Det blev Statiol och efterfest en snabbis, sedan blev det hemgång lagom tills det började ljusna.

Massa annat hände men det tänker jag inte berätta om ;) Hemlisar!

Så idag mår man ju lagom bra, först med tanke på allt skit som har hänt runt omkring mig, och så en hangover på den, Riktigt bra komb..... kanske inte.

Städa Städa Städa ska jag försöka göra, dra på musiken på högsta volym sjunga dansa och städa. Då blir man glad =)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0