Fisk och Bad


Ikväll åkte jag och Majsan med Bobbo och grabbarna för att Fiska, eller ja dom fiskade och vi försökte bada, det var synd att vi glömde kameran för vi såg sjukt roliga ut, vi vågade inte riktigt och "fastnade" på den hala delen av berget och kom knappt upp, så det var bara att sitta där tills man vågade hoppa i, vilket tog typ 20 minuter.
Sedan skulle jag testa att fiska, efter några kast så kastar jag av draget rakt ut i vattnet, mådde sjukt dåligt va det, men sådant som händer sa killarna, men typiskt att det var tvunget att hända när dumma lilla jag skulle kasta, haha.

Nu har jag nyss kommit hem efter en film på Janne, såg Hangover, den var riktigt bra.. =)
Börjar bli dags för att hälsa på John Blund nu. Bobbo och Majsan sover här också och håller mig sällskap. =) tack tack.


Nu ska vi få se om John Blund har någon rolig historia att berätta!!!!  Natti



God Natt och sov Gott, Puss och Kram, Lek och Spring  //Stina

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0