Dagis Veckor


Nu har Thea varit på dagis i fyra dagar, går så otroligt bra.

Idag var vi på dagis klockan 09.00 , jag fick direkt gå säga hejdå och gå in till personalrummet, Thea kom efter och började gråta, men en fröken tog upp henne så gick jag ut, och direkt så hade hon tystnat, för hon upptäckte ju hur kul man kunde ha med lera..=)
Satt där inne i soffan till 10.30 och kämpade gärnet med att hålla mig vaken, var inte lätt kan jag säga.
Gick super med henne idag, hon har det verkligen så super kul på dagis med alla dom andra barnen och alla nya leksaker mm.
Imorgon blir det samma tider, har inga andra tankar än att jag tror det kommer gå super även imorgon.

Efter dagis tiden så åkte vi till Vaxholm med mina föräldrar för att äta lunch, och sedan ville jag hitta en lunchbox till Thea, men jag är ju sååå kräsen, jag vill inte ha en från leksaksaffären med hello kitty, prinssesor, powerpuffpinglorna eller nått sådant, jag vill ha någon mer stilrent, sedan om Thea hellre vill ha någon extremt tjejigt så får hon säga det sedan när hon blir lite större.
Men så klart gick det inte att hitta någon design lunchbox.. tråkigt nog =(
Så jag fic nöja mig med att Daniel åkte förbi babyland efter jobbet och köpte en från Lundmyr, dom är riktigt söta och fina, är bara rädd för att många andra kanske har dessama.


Fast Thea fick en med Gullunge...
Tre små söta tröjor och ett par byxor köpte Daniel också.

Thea har precis somnat, Claire var här med lilla Molly och hälsade på, och nu ska jag ta och runda av och sova, är svårt trött.
Natti!!
.
                                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0